İstanbul'da Ucuz Fotokopi

11:09




      Öğrenciler belini büken etmenler arasından biri de fotokopi ücretidir.
Her dersten bir yığın not bu notları çıkarmak için harcanılan para...

      Bazen düşünür insan şu notu dörtlü değil de altılı mı çıkarsam ? Bir kaç kuruş ucuza gelir diye düşünür ? Sayfası 8 kuruş olan yerler bizim için çok pahalıdır. Dışardan herhangi bir insan için ucuz gelebilecek bir meblağ öğrenciler için oldukçta pahalıdır. Neden mi ?

      Çünkü bir haftanın sonunda not sayısı 300 sayfayı bulmuştur. Sayfası 8 kuruş olunca dünyanın parası eder. İşte bir gün yine sayfası 8 kuruşa 250 sayfa çektirmeye giderken verdiğim paralar canıma tak etti ve internette en ucuz fotokopi diye aramaya başladım.

      Aslında aramadan önce de bir kaç yer biliyordum fakat evime uzaktı.
Biri Çapa'da bulunan Rota kırtasiye diğeri de Kaya kırtasiye. Zaten herkes biliyordur bunu.

      Bende evime yakın bir yer için aramaya başladım. Üsküdar'da Memorial Hastanesi'nin karşısında bulunan Anka Grafik'e rastladım. 250 adet ve üstü için sayfa başı 3 kuruş alıyordu ve bu tam benlikti.

      Aynı zamanda fazla adetlerde olunca renkli çıktıyı da 19 kuruşa çekiyorlar sayfa başı. Bu da kitap çektirmek ya da tez çıkartmak için oldukça iyi bir ücret.

      Ben fotokopi sorunumu böyle çözdüm. Sizde etrafınızdaki ucuz fotokopicileri yorum yazarak paylaşırsanız çok iyi olur. :)

      Görüşmek üzere !

Benzer Yazılar

0 yorum

Bumerang - Yazarkafe