Öğrenci İşi Ucuz Sinema

09:49



      Sinemaya gitmek, mısır yemek, gülmek, eğlenmeyi herkes ister. Fakat İstanbul gibi bir şehirde oturuyorsanız sinemaya gitmek o kadar kolay olmayabiliyor.
 
      Benim her zaman tercih ettiğim Akasya AVM'nin cinemaximum sineması. Premium sinema olması dolayısıyla da önünüze uzun kısa oturmuş hiç fark etmiyor. Koltuk ayarlarını öyle bir yapmışlar ki ve salon o kadar dik ki önündeki insan sorun olmuyor.

      Ama bu kadar güzel bir sinema salonunun fiyatları diğer salonlarla aynı değil tabiki de.
Örneğin bir 2D bilet Akasya AVM'de öğrenci 20 tl iken tam 21.5tl diğer yerlerde ise 16.5 tl ve 19 tl olarak karşımıza çıkıyor.

     Eğer 3D ve imax istiyorsak bu fark daha da artıyor. 3D bilet fiyatları öğrenci 17.5 tl ve tam 20tl olarak karşımıza çıkıyor ama Akasya'da 21 tl'ye 22.5 tl olarak görüyoruz.

      Hal böyle olunca birde işin içine mısırlar katılınca bir 3D sinema 36-40 lira civarına geliyor. Bu da bir öğrencinin sinemaya vermek istemeyeceği bir rakam.

      Ben internette gezerken bu olaya bir çözüm buldum. PNR kodu adı verilen bir sistem mevcut. Çeşitli elde etme yolları var. D&R' da 5 lira ve üzeri alışverişlerde 13tl karşılığında kodu alabilirsiniz fakat premium sinemalarda geçerli değil.




      Benim kullandığım yöntem ise internet üzerinden PNR kodlarını almak. PNR kodlarının çeşitleri mevcut. Ben premium sinemalarda 3D/İMAX geçerli kodlar alıyorum. En son Doctor Strange'e gittim ve kodu 13 lira verdim. Baya hesaplı oluyor. Kodları çeşitli forumlardan bulabilirsiniz.

      Kodları alacağınız kişiyi çok iyi incelemeniz lazım. Kaç kişiye daha satmış, kimler memnun, kimler memnun kalmamış. İnceledikten sonra kodu alabilirsiniz.

      Kodun nasıl çalıştığından kısıca bahsetmek gerekirse; tek yapmanız gereken gişeye gidince benim PNR kodum var demek. Zaten görevli kodunuzu söyleyin der ve siz de elinizdeki kodu söyledikten sonra sinemanızı şeçersiniz.

      Tabii bu yöntemi kullanmadan normal sinemalara da gidebilirsiniz. Benim bunu anlatmamın amacı premium sinemaya ucuz fiyatla gitmekti. Umarım sizinde işinize yarar.

      Görüşmek üzere !

Benzer Yazılar

0 yorum

Bumerang - Yazarkafe