CyberGhost Vpn Uygulaması

03:52




      Şu sıralar ülkemizde yaşanan olaylardan dolayı internette kısıtlamalara gidiliyor.
Bu kısıtlamalar sonucu twitter, facebook, youtube gibi sosyal paylaşım sitelerine giremiyoruz. Hayatımızın bir parçası olan bu sitelere girememek can sıkıcı oluyor. Çünkü kimimiz ders dinlemek, kimimiz gündemi takip etmek, kimimiz de can sıkıntımızı gidermek istiyoruz. Bu yüzden de vpn uygulamaları kuruyor ve sitelere girmeye çalışıyoruz.




      Son zamanda yapılan çalışmalar sonucu artık her vpn uygulaması sonuç vermemeye başladı. Benim de kullandığım bir vpn programı vardı, Touch vpn diye ve dün dizi izlemek istediğim zaman vpn'nin çalışmadığını gördüm. Bu benim için baya üzücüydü çünkü yaklaşık 5-6 aydır bu bölümü bekliyordum.

      Diziyi izlemek için girdiğim sitede bir kişinin daha diziyi açamama problemi olmuştu ve admin ona Cyberghost vpn'yi önermişti. Bende hemen mağazayı açtım ve indirdim. Ve gerçekten işe yaradı.



      Diğer vpn uygulamasını kullanırken yavaş açılan siteler şimdi bu programla çok hızlı açılıyordu. Programın çalışması ise şu şekilde oluyor;

       Program kendiliğinden sizi bir ülkeye atıyor ve girmeye başlıyorsunuz. Uğraştırmanızı gerektirmeden tek tuşla vpn'ye bağlanıyorsunuz.

                                         


      Eğer sizde sosyal medyaya girememe gibi bir sorunla karşılaşıyorsanız bu programı denemelisiniz.

      Programı indirmek için tıklayınız. (Android)

      Programı indirmek için tıklayınız. (İos)

      Görüşmek üzere !

Benzer Yazılar

0 yorum

Bumerang - Yazarkafe