Meslek Hayatıma İlk Adımım

12:39





      Bu yazımda sizlerle meslek hayatıma ilk adım olan etkinliği anlatmaya karar verdim. Ben gerçekleştirirken çok keyif aldım. Umarım sizde okurken keyif alırsınız.
Bu etkinlik benim için oldukça özeldi. Eminim sizinde meslek hayatınıza ilk adımı attığınız bir anınız vardı.

      Etkinliği/projesi kısaca anlatmam gerekirse ;

     11 Aralık pazar günü Prof. Dr Türksel Dülgergil hocamızın rehberliğinde engelli çocuklarla ve aileleriyle birlikte bir proje gerçekleştirdik. Proje kapsamından engelli çocukların dişlerini kontrol ettik. Flor jel, flor vernik uygulamaları gerçekleştirdik.

      Benim projeye dahil olmam sınıf grubuna bu projenin bizim okul temsilcisinin yazması ile oldu. Daha sonra temsilciye mesaj attım ve ismimi yazdırdım. Daha sonra çocukların dişlerine yapılaak uygulamaların öğrenciler tarafından yapılacağını duyunca çok sevindim. Çünkü hem ben hemde diğer arkadaşlarım için bizim ilk tecrübemiz olucaktı.

      Proje gününden önceki gecede beni uyku tutmadı. Aslında uytu tutmama gibi durumum olmaz ama bu sefer biraz fazla heyecanlandım sanırım :)

      Sabah direk 1. köprüyü kullanarak 30 dk içerisinde ulaştım. Program başlamadan önce bize 1-1.30 saat boyunca eğitim verdiler. Nasıl uygulanacak, ne gibi durumlar olabilir vesaire...

      12.3-13.00 gibi hastalar gelmeye başladı. İlk hasta deneyimi benim için çok özeldi. Doğru yapıyor muyum ? Acaba hasta uygulama yapmama izin vericek mi .... gibi bir sürü sorular geliyor insanın aklına. Ama Allah'a şükür benim hastalarım birbirinden tatlı ve şekerdi.

      Kısacası bu program benim için çok verimli geçti. Bu programı hazırlayan, bizleri bir araya getiren herkese çok teşekkürler.

      Son olarak eğer sizin de elinize böyle bir fırsat geçerse (kendi bölümünüz ile alakalı) kesinlikle tereddüt etmeyin ve gidin. Emin olun size çok şey katacaktır.

      Görüşmek üzere !








Dip Not: Resim atmak isterdim ama daha belediye tarafından bize resim gönderilmedi :((

   

Benzer Yazılar

0 yorum

Bumerang - Yazarkafe